onsdag

jag har nog inga läsare nu, men det spelar inte så stor roll. jag vill bara dokumentera vardagen, och gillar hur den här bloggen blev, då när det begav sig hösten år 2009.

jag kastar mig rätt in i det bara: idag är det onsdag. jag har varit på föreläsning på förmiddagen, sen hem och ätit lunch, sen pluggat i en timme med emmy och isabell, sen powenappat i en timme, sen ätit middag, sen städat och diskat. hade tänkt gå på jympa nu 18.30 men passet är utbytt... trist, det är ett roligt pass. men vinnare hittar lösningar, ska gå på en promenad istället då. har en väldigt fin tv-helkväll framför mig sen i alla fall, först bonde söker fru och sen grey's. gillar i allmänhet onsdagar. läste på någon stjärnteckensida att onsdagar är tvillingars bästa dag. har också fått höra att människor överlag är lyckligast på onsdagar, för att det egentligen är väldigt tillfredsställande att jobba. onsdagar är ju bra, bra tv-program, helgen är inte så långt borta, och onsdagsöl är ett bra koncept.

det är väl ungefär det om idag. har bokat tvättstuga PÅ MORGONEN imorgon. 8.00-11.00. vet ej riktigt hur jag tänkte där, men det var något i stil med "då har man en anledning att komma upp och det är skönt att ha det bortgjort". och så är det ju, men vet inte om jag kommer känna så kring 7.30 imorgon.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0