inläggo numero uno

inatt började det snöa. stora flingor. det var fint. och nu så är det vitt ute.

jag börjar skolan kvart i tolv, men har redan varit vaken i över en timme. att stiga upp tidigt är bra på många sätt - det är väldigt lugnt då, man kan äta frukost framför how I met your mother och framför allt så gör det att man hinner äta inte bara frukost utan lunch här hemma också. jag tycker faktiskt att det är inte trevligt alls att missa lunchen. idag blir det biffar och medelhavsgratäng, gott!

dagens planer är skola (religion och tyska), sedan staden med Elli. jag har några saker som jag behöver köpa, och så måste jag förbi biblioteket, det finns en bok jag vill låna, och så hoppas jag på en fika på safari! sedan jobb, jag jobbar fem dagar den här veckan..

idag borde min nya telefon komma också!

och så hade jag tänkt beställa från gina. det finns en halsduk, ett linne och ett par jeans (among other things) därifrån som jag vill ha. fast jeansen får jag i körkortspresent av mamma och pappa.

verkligen urtjusigt collage va? men nu har jag inte så mycket mer att berätta, så jag ska väl göra något annat.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0