drink tea

från the beautiful struggle

trött. vill sova. väntar på att mina frukostägg ska koka färdigt. tar för lång tid att vänta på att dom ska bli kokade på morgonen. kan ju blogga medan jag väntar.

idag så har jag: haft samhällskunskap, ätit wraps till lunch, sett grey's och ellen, sprungit, duschat, ätit middag (fick ta vad jag hittade = kalla kokta potatisar och frysta köttbullar. medan jag värmde det i mikron gjorde jag brunsås. tillsammans med en morot och ett glas mjölk blev det en god måltid ändå) och jobbat. trött när jag kom hem. det känns att det är ganska mycket nu - jag har börjat sortera ut och bara läsa de viktigaste inläggen på bloglovin, för att spara tid. och är så trött. det var skönt att springa idag i alla fall. kallt. men jag har ont i benhinnorna. hoppas bara INTE det är benhinneinflammation. jag har läst att det tar hur lång tid som helst för det att läka.

det är väldigt kallt ute nu. det känns som att det blivit kallare inomhus också, för jag fryser hela tiden. men det är ju bara en anledning till att dricka mer te?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0