working 5-9

är på jobbet.

idag har jag varit på staden och fikat på safari med elli. var ute efter en makeupremover från make up store, och en vinröd kofta, men kom hem med en blå luvtröja, en svart the rolling stones t-shirt (det blir min fjärde.. men denna hade silvrigt glittertryck, omöjligt att motstå!!), och en bodyscrub. fikade te och kanelbulle. sen när vi var på väg hem blev vi intervjuade av någon från sveriges radio norrbotten.. hahahaha.

idag kom min beställning från gina med posten också. jag beställde bara två bh:ar men det var ju ändå kul. älskar att beställa kläder från internet, det är först roligt att beställa, sen roligt igen när man väl får sakerna.  

hade gravt svårmod igår över att studiebidraget inte kommit, jag trodde att jag slutligen hade fått över 20% frånvaro, men det stod på mitt kontoutdrag att det ska komma imorgon :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0