welcome to the afternoon

jag lånade dom första greys-boxarna av sanne igår och jag är redan ganska fast. igårkväll såg jag tre avsnitt på raken, idag har jag sett ett innan skolan och tre efter. jag älskar verkligen den serien.



fast jag har gjort lite vettiga saker också. steg upp i tid idag! men det var för att jag var så motiverad att hinna se ett greysavsnitt. sen promenerat till skolan, haft två lektioner, promenerat hem. vi fick tillbaka religionsproven idag, jag fick 44,5/50p. gränsen för mvg gick vid 45... sen har jag varit på apoteket, hjälpt mamma att baka kanelbullar och städat rummet! har nyss ätit middag, pastagratäng med köttfärs, och nybakade kanelbullar till efterrätt. om ett tag ska jag åka till stallet och ha ridlektion, men jag hinner med ett avsnitt till innan det!

the heart is  a bloom, shoots up through the stony ground


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0