hej hej hemskt mycket hej

hade världens sämsta morgon. eller, det enda som var var att vi inte hade någon frukost hemma, men insikten om det sänkte mig totalt ;) det blev bättre sen i alla fall, jag kunde inte tänka mig att promenera på fastande mage så jag tänkte ta bussen, men blev sen, men sprang, och hann! busschauffören sade: vad snabb du var! det var jag. sen hade vi skolfoto. sen promenerade jag hem igen, eller först förbi safari och köpte med mig en macka, som försenad frukost. multigrov baguett med ost och skinka, smör istället för dressing. och så gick jag förbi Q8 och hämtade paketet från gina, det kom aldrig igår. allting passade! till och med jeansen. det kändes som ett wildcard att beställa jeans. eftersom jeans är komplexa ting och alla universums krafter måste samverka för att de ska passa, men det gjorde de! jag hann hem i tid till grey's anatomy också. super. nu ligger jag i min säng och äter satsumas. ska snart göra lunch, det blir nog kycklingsallad igen. sen ska jag springa, är INTE taggad. det snöar och blåser ute, inte roligt alls. men det lär ju bli skönt med en varm dusch efteråt i alla fall. sen ska vi åka till mormor och äta middag och fika eftersom hon fyller år och ikväll blir det greys!! skulle egentligen jobbat idag, men jobbade igår istället så nu jobbar jag inte förrän på måndag. lycka.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0