hej alla glada där ute i cyber space!!!!!!!

hade bara en lektion idag, tyska, som började två. jag vaknade typ halv elva, åt frukost och sen låg jag kvar i sängen till typ halv ett. sen gjorde jag lunch, fiskbullar med dillsås, potatis och ärtor. sen promenerade jag till skolan, hade min enda lektion och promenerade hem igen. sen bussen tillbaka till staden och gå på stan med elli. köpte en present åt mormor, hon fyller år på onsdag, te och en fin burk, och så gick vi på safari och jag åt caesarsallad. mysigt var det.

det börjar bli riktigt kallt ute nu. men jag tycker om det. och det bästa är att det är SÅ SKÖNT att komma hem efter att ha varit ute. alltså, verkligen så himla skönt.




now everything's so out of control
and I'm just an old cliché

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0