fire walk with me

är på jobbet. åkte direkt hit när jag kom från luleå, eller vi for förbi mormor och åt där först bara. festlig dag, först fyra timmar bil, sen fyra timmars jobb.

har haft en grymt mysig helg i alla fall. busat med rasmus, ätit på max (två gånger!!), haft mariokart-turnering med mats och martin, ätit helenas goda mat, besökt kulturens hus, fikat på mat&prat, och shoppat! närmare bestämt en blåvitrandig tröja, ett vitt linne, ett svart linne, en svart tröja och en grå t-shirt från gina, jeansleggins från bikbok, en grå jacka, jeansleggins, underkläder och smink från h&m, en vit the rolling stones t-shirt från carlings, skor från åhléns samt mascara och läppbalsam från make up store. har för första gången på länge känt mig riktigt glad, men jag tycker inte det borde krävas att resa bort och slösa oanständiga mängder pengar för det.

jag behöver ta tag i mitt liv nu. framför allt ta tag i skolan. jag har reflektionsuppgift i religionen, reflektionsuppgift i samhällskunskapen, fortfarande inte ens börjat med projektplanen. men jag har som ingen motivation. till exempel till samhällskunskapen, förut var det mitt favoritämne men nu vill jag typ dö när jag tänker på det. men efter lovet ska jag satsa på 0% frånvaro. det är inte så mycket begärt när man har sex lektioner i veckan. ska börja äta en stor och nyttig frukost varje dag. det är nog där haken sitter, jag tror det kommer lösa alla mina problem.






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0