others are great, but you can be greater

försov mig imorse, men hann till religionsprovet. jag tror det gick helt okej, jag kanske får mvg om det är allahs vilja (detta handlade faktiskt om islam, så det borde ju vara det?). sen promenerade jag hem. tittade tv, fixade beställningen till gina, läste och drack te. så himla skönt att inte jobba idag. att ha ett jobb tar det verkligen till en annan dimension att inte behöva jobba! åt underbart god kyckling med klyftpotatis och creme fraiche vitlök till middag. sen åkte jag och hade ridlektion. körde med stora bilen idag, volvon är ju som sagt borta. jag var lite concerned innan över att köra den i alla fall, den är så stor, och har automatlåda. men då tänkte jag, det finns ju jättemånga människor som kör omkring i stora bilar med automatlåda, varför skulle jag vara mindre kompetent än dem? ;) det är mitt standard-tankesätt när något är svårt, finns det någon annan som klarar det så klarar jag det garanterat också!!

ridlektionen gick sådär. åke är en stilig häst men lömsk. han blev rädd och stack när flugan kom för nära bakom . det var jätteroligt och inspirerande att galoppera i 110 km/h!!

nu har jag duschat och fönat håret och ligger i min säng. ska läsa lite och sen sova.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0