nu biter frosten igen, och parkerna brinner som eld

försov mig idag igen. eller, man kan ju inte direkt försova sig på en ledig dag, men jag vaknade 3 timmar senare än jag tänkt mig. problemet är att jag helt saknar respekt för min väckarklocka. måste skaffa en med mer pondus. men jag hann med allt jag tänkte göra i alla fall. åkte till apoteket och köpte berocca (brustabletter som ökar prestationsförmågan. med apelsinsmak). sen sprang jag, åt fil och müsli och banan efteråt, duschade. och jobbade. kom från jobbet för en halvtimme sen. då var det dags för middag! det är ju svårt när man jobbar 15-19 att veta när man ska äta middag. men halv tre är ju för tidigt så det fick bli efteråt. lövbiff och potatisgratäng hade mamma gjort. så. himla. gott. 

jag har kommit på att detta måste vara den bästa tiden. det är säsong för både satsumas och svenska äpplen! jag älskar hösten. 

nu ska jag läsa ut boken jag håller på med, sen blir det nötter och choklad!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0