den första snön har fallit, allt är halt

mats, helena och rasmus har varit här i helgen så den har ägnats åt familjerelaterade aktiviteter, som att vara i stugan, äta palt (palt är verkligen min släkts paradrätt. så fort släkten är samlad så äter vi palt. jag tycker inte ens om palt. jag skulle trivas bättre om paradrätten var billys panpizza), och fira mormor igen. med tårta den här gången (marängtårta med hallon och vaniljglass). det har varit fint. jag gillar min släkt.



idag på eftermiddagen åkte dom hem. sen har jag sprungit, duschat och sett top model. och några avsnitt greys. ska se några fler avsnitt nu, sen sova. jobbar fem dagar nästa vecka. that's hardcore..

spelar det längre någon roll?
jag orkar inte slåss
det är bortom min kontroll

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0