darling, you fucked up

I'm a bad person, försov mig idag. eller jag vaknade tio när jag skulle börja halv elva. lite svårt att hinna då med tanke på att det tar en halvtimme att gå. så istället så ägnade jag en timme eller så åt att äta frukost, sen har jag sett greys. nu ska jag snart gå och hämta mitt paket från gina, och gå förbi östlunds och köpa kyckling, och så göra kycklingsallad till lunch. allt annat finns hemma, mozzarella, röd pesto, pasta, körsbärstomater och sallad. sen ska jag se ellen, sen springa, sen duscha, sen äta kycklingpaj till middag (världens godaste. med parmesan och soltorkade tomater) och sen jobba.

Kommentarer
Postat av: Lans - nåra penslar, ett staffli och akvarell

Kycklingpaj....åååh....mina knän viker sig. VILL HA!

2009-10-06 @ 13:05:04
URL: http://lans.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0