bonjour tristesse

är på jobbet.. men det är enda dagen den här veckan. och imorgon är jag ledig från skolan också. måste dock göra tråkiga saker som att duscha, storstäda, skriva min projektplan (den är endast fem månader försenad) och skriva reflektionen (för det enda jag åstadkom igår var att se greys och äta fyra muffins).

det känns som att min blogg har fått en lite deppig, destruktiv ton men faktum är att det mesta känns helt okej just nu. i helgen ska jag SHOPPA LOSS!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!  och min förkylning är kvar, men det innebär nu ingen fysisk aktivitet, inga restriktioner när det gäller muffins samt stora mängder te, satsumas och honungshalstabletter. let the good times roll liksom.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0