things I've felt but I've never said

jag vet inte vad jag ska skriva. är hemma, jag är ledig både från skola och jobb både idag och imorgon. skönt!! har under förmiddagen sett avsnitt från säsong 5 av greys på tvshack.net, som kristin tipsade mig om. det är super!! :) och ikväll är det ett nytt avsnitt från säsong 6 också!! nu vill jag ha lunch. igår lagade jag middag förresten, för mamma och pappa var i gällivare. jag lagade ugnsgratinerad falukorv med potatismos, and I kicked ass!!!! 

jag längtar till julen. jag vill ha en hyacint, dom luktar så himla juligt och gott.  


Kommentarer
Postat av: Kristin

Trevligt att kunna vara till hjälp!

2009-11-19 @ 21:04:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0