när varje dag känns likadan, och när det skymmer över stan

typ mysig dag. åt världens godaste mackor till frukost, lantbröd med parmaskinka, tomater och philadelphia pesto-tomat. sen har jag slutligen läst ut lyckan är en sällsam fågel, efter typ två månader, och promenerat och fikat med elli. på palladium. mysigt. och te och kanelbulle kostade 25 kr där, som på safari the good old days.  och om en halvtimme börjar greys!

vad mer har hänt de senaste dagarna? jag har slutligen köpt ett farm house i farmville. special nougador har kommit på rulle! nu heter det center nougat, men det är the same goods! jag visste att det skulle ta över världen till slut!

i skolan händer det inte mycket spännande. jag färdigställde och lämnade in min religionsuppgift under stora våndor. jag har prestationsångest när det gäller allt nu.



I'd take another chance, take a fall

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0