I think I'm allergic to mornings

försov mig imorse. ..igen. det är alltid samma, jag har en intention om att stiga upp vid åtta, sen när jag snoozar går något väldigt fel och jag vaknar ungefär tio. idag började jag tjugo i elva så det gick ju, men det är så sjukt jobbigt att stressa på morgonen och alltid blir min frisyr eller outfit lidande ;) 

annars en bra dag! hade samhälls och religion, och det har jag absolut under kontroll nu känns det som. sen pratade jag med steen om projektet. ..det har jag inte under kontroll. över huvud taget. fast jag vet inte. det känns som att saker oftast löser sig. i alla fall saker som jag oroat mig över. när något dåligt händer så har jag däremot aldrig kunnat förutse det. så det kanske är ett bra tecken att jag oroar mig? 

efter skolan gick jag på stan, och fikade på safari, med elli. köpte kalsonger till min bror i present, han fyller år på måndag, och en parfym till mig själv. replay for her! det är den jag alltid har, jag kommer aldrig byta ut den. om jag inte absolut måste för att den typ slutar produceras eller så.

snart ska jag äta köttbullar med potatis och brunsås till middag, sen åka och rida. jag vet ju att jag ska ha briscoe på kursen så det känns jättekul :)

sen kom mitt paket från gina idag också! vilket är extremt imponerande för jag beställde igår. och väldigt kul! :) 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0