graderna sjunker så fort överallt

hahaha. hela mitt förra inlägg handlade typ bara om mat. det är mitt liv:)

idag var det sjukt kallt, -20°C. jag förstår verkligen inte varför människor valt att bosätta sig här, alla man ser ute ser väldigt stela, eländiga och plågade ut. det enda som möjligtvis är bra med det här klimatet är lyckokänslan man får när bussen äntligen kommer efter att man, stel, eländig och plågad har väntat på den.

igårkväll låg jag och försökte sova i mitt julpyntade rum, och jag tänkte på hur mysigt det var med julen och allting, men jag kände det liksom inte. så jag började oroa mig för att jag typ hade blivit resistent mot glädje eller något. men idag när jag kom hem från skolan var det mys-overload hemma, med människor och hundar och presenter och mat och tårtor och cupcakes överallt och då kände jag verkligen hur mysigt det var. så jag har nog inte blivit resistent :)

jag har förresten fått en ny dator! min gamla gick ju sönder förra månaden, men i fredags kom pappa hem med en lifebook till mig. den är great, den är liten och snabb och väger ingenting. super :)

just nu är jag på jobbet. vill hem och spela farmville. och äta cupcakes. okej, det här inlägget handlar bara om cupcakes. det är mitt liv.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0