every winter needs a snowfall

jag har varit en dålig bloggare på sistone.. det har hänt några bra och några dåliga saker. bra var greys, och när jag red balder i torsdags, det gick jättebra! förutom i vänstervarvet, men riktigt bra i höger. och så har jag drömt spännande drömmar. i förrgår drömde jag att jag åkte till rio de janeiro med sanne, igår att jag drack öl med calle schulman. och båda var jätteroligt! dåliga saker: min dator är trasig. jag glömde mina vantar på bussen. mina finaste favoritvantar. jag har tappat min leopardbörs. jag har en brännblåsa på fingret, orsakad av the fast ugnsform from hell. och idag vill jag mest kasta mig ner för ett stup. har extremt jobbig religionsrefletion att göra, samt projektplan, samt en insändare på tyska om rasism. anna mun kaikki kestää! (det betyder "ge mig kraft att stå ut" på finska. jag kan säga det, och "nu får du ingen bulle för att du är så dum". så nu kan jag det mest grundläggande i alla fall). ska ta itu med religionen nu. ska jobba ihärdigt med den ända tills top model börjar 18:00.

I know I let you down
but it's not like that now.


Kommentarer
Postat av: Amanda

Har du läst ett ufo gör entré av jonas gardell? tänkte om det var därifrån du lärt dig "anna mun kaikki kestää"? :)

2009-11-13 @ 15:08:45
URL: http://filosofiskt.blogg.se/
Postat av: Lotta

ja! :) visst är den bra?

2009-11-14 @ 16:22:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0