vi kanske hittar något att bygga upp en vacker dag

jag är ledig från skolan idag. det känns skönt, men jag har oskönt religionsprov om judendomen imorgon som jag måste plugga till. och läsa 50 sidor i anne franks tagebuch. den boken är LAME!! i alla fall på tyska.. just nu ligger jag i sängen och dricker te, vaknade för en timme sen. ska alldeles snart borsta tänderna och tvätta ansiktet och det, sen ordna någon slags frisyr och outfit, sen gå till östlunds och köpa kyckling, jag tänkte göra caesarsallad till lunch. måste nog köpa något gott som gör så att det känns lite lättare att plugga också. vet bara inte vad, jag har typ ledsnat på choklad. på allt sådant egentligen, choklad, glass, kakor, till och med muffins!! VAD ÄR DET FÖR FEL PÅ MIG?! de senaste gångerna jag har varit någonstans för att köpa något sådant har det slutat med att jag kommit ut med.. bananer. nåväl, i värsta fall får jag väl köpa lite fler bananer.

wohooo, på lördag får jag träffa den här :)



och ikväll är det greys!!!! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0