the air has filled me head-to-toe



braa dag idag :) vaknade vid elva, sen kom elli och hämtade mig så åkte vi till stan, och träffade ollan, mandis, madde och sanna, och gick på safari med dom. jag åt caesarsallad och drack cola och åt någon chokladkaka med namnet "apelsinkrisp" till efterrätt. mys! sen gick jag elli och sanna på staden. det var lite lätt kaotiskt pga rean men jag lyckades ändå köpa för mycket grejer.. köpte en the rolling stones-tshirt på jc för mitt presentkort. min femte, men jag har alltid velat ha en med USA-flaggan på! sen köpte jag sammetsleggins och underkläder och hudprodukter från biotherm och ansiktsprodukter från neutrogena. och lite andra småsaker. lyckades med konststycket att bara köpa saker som var till ordinarie pris.. sen så promenerade jag hem och då var mats, helena, rasmus och mormor hos oss för att äta middag. som var tacopaj med glassdrink (glass, hallon, sockerdricka) till efterrätt. god mat + efterrätt till BÅDE lunch och middag = lyckad dag!! sen lekte jag med rasmus och nu har de just åkt, så nu ska jag städa rummet och packa upp mina nya saker.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0