och jag antar att du gömmer dig under täcket just inatt, denna kalla natt

idag har jag fikat och bytt julklappar med sanne och marika. safari var fullt så vi gick på café oscar. det var helt okej, men dom hade inte ens kanelbullar där!!?! så jag fick ta någon substitutbulle, och te. mysigt var det i alla fall :) nu ligger jag i sängen och dör lite av hunger. väntar på att middagen ska bli färdig. sen ska vi åka till birgitta och fika och lämna julklappar. wohow fika två gånger på en dag :)

 och i övermorgon är det julafton. det känns konstigt. ända sen jag fick jullov i torsdags så har det liksom känts som att julafton är nära. varje dag har känts som dagen före julafton ungefär. men den kommer ju aldrig.. imorgon först är den riktiga dagen före. då ska jag vara med rasmus :)

förresten, i söndags vann jag sjukt snyggt i schack mot martin. jag spelade först allmänt skillat och tillslut så hade han bara kungen kvar, medan jag hade kung, dam, torn och häst. och då låste jag honom med damen, tornet och hästen mitt på spelplanen, och kungen stod i hörnet och tittade på.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0