moody tuesday

en bra låt, fast just den här tisdagen har inte alls varit moody. saker har gått min väg idag! hade en lugn och skön morgon och blev färdig redan fem över tio när bussen skulle gå kvart över, så jag kunde för första gången på väldigt länge gå till bussen i lugn och civiliserad takt. kom till skolan, träffade maj-inger, hon berättade att syftet med att åka till narvik på tisdag var att gå på stan (det har något med någon slags projekt som de som går ekonomi gör, men vi som inte går ekonomi får göra det i egenskap av konsumenter ;)), sen var samhällslektionen inställd för att peter var sjuk, så jag och sanne gick och fikade istället. på brända, som omväxling. jag fikade te och lussebulle, MYS! sen gick vi på stan, jag hittade två julklappar (en lego-motorcykel till rasmus, och så köpte jag och sanne en grej till marika) och köpte lite tråkiga saker till mig själv, som en fotfil och luddiga grå strumpor. sen gick vi till sanne och pluggade till religionsprovet och sen åkte jag hem med halv tre-bussen (den fick jag dock springa till), duschade, åt mat, åkte förbi coop, och nu är jag på jobbet. min sista dag!! jag tror inte att jag fattar det riktigt. men så är det i alla fall.  

det här är så himla bra:


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0