lotta to jebus please respond over

oh. happy. day. vaknade klockan sju av att jag hade så ont i halsen. efter 5 ½ timmars sömn. så nu har jag ont i halsen OCH är trött. gick förbi apoteket och köpte mucoangin efter skolan i alla fall. har hört att det ska vara hardcore. jag behöver verkligen hardcore just nu.  om två timmar ska vi på föreläsning med jobbet. innan dess måste jag packa till helgen och ringa pliktverket och städa och kolla busstider och välja outfit till ikväll. saker jag borde gjort igår. eller varför inte imorse, jag var ju ändå vaken redan sju. men det gjorde jag inte. ägnade den tiden åt den roliga sysslan att tycka synd om mig själv istället. uh. nu ska jag påbörja ett maximalt intag av blodapelsiner, te och mucoangin, och ta tag i mitt liv.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0