let your heart decide, what you have to do

that's all there is to find.

hade manne på ridkursen. han började med att hugga efter mig när jag gick in till honom. hästar alltså. you gotta love 'em. men ridningen gick bra. jag tycker han är så svår att hålla ihop i traven, men han höll i alla fall inte på att dumma sig och sparka eller så. och var riktigt fin i galoppen:)

nu ligger jag under filten och dricker yogite. snart är det dags för dagens höjdpunkt - gå och lägga sig! jag har fortfarande inte kommit ikapp efter mitt bristfälliga sovande i helgen, är trött hela tiden. och fryser. jag tycker att efter man har gått ut när det är såhär kallt så blir man liksom inte varm igen på hela dagen, vad man än gör. ligga under täcket och somna är dock varmt och jättemysigt, så att gå och lägga sig är det enda rätta.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0