jag orkar inte stanna kvar, jag är för hungrig och för trött

vaknade just upp från en tre timmar lång powernap. det var så himla skönt att få sova lite, men inte alls skönt att vakna. hatar överlag att vakna. känner mig alltid helt miserabel. det brukar i regel gå över när jag äter frukost, men det är ju inte tid för det nu.

blev igår färdig med allt skolarbete innan jul, skönt:) läste till religionsprovet i två timmar innan lektionen, och jag tror faktiskt det var ett vinnande koncept. det gick i stort sett riktigt bra på provet, fast den sista, viktigaste 10poängsfrågan var jättesvår. och idag lämnade jag in mitt samhällsarbete. och jag har bestämt vad jag ska ta för rörelse till religionen, FSM. och har inga fler tyskalektioner förrän till våren nu heller :) så det som är kvar av skolan är två lektioner på torsdag och kanske en lektion på måndag. wii-hoo!

sen är det jul! jag förstår det dock inte riktigt. och är inte redo än. nu har jag ordnat tre julklappar (en förbättring med en (1) sen förra veckan). hittills i december har jag ordnat julklappar med en imponerande hastighet av en i veckan. så jag har sju st kvar. och jag har inte skrivit ett enda julklappsrim. måste verkligen etablera lite nu.

det är en storm på väg inatt, rannsaka och bekänn
guds son ska komma nedstigen från himmelen igen
du ska stå naken framför sanningen, jordens alla kval
han ska pröva din styrka, han ska testa din moral

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0