it's only life, after all

today I have accomplished things. vaknade och hoppade direkt in i duschen, sen åkte jag till birgitta och bytte julklappar med dom (vi kunde aldrig göra det igår för att mamma var dålig), sen gick jag på ica och handlade, sen åkte jag till coop och handlade lite mer, sen åkte jag till mormor och hämtade helenas julklapp som mats köpte åt mig i luleå, sen åkte jag på ett annat hemligt ärende, sen åkte jag hem och slog in paket och skrev julklappsrim och nu har jag just ätit middag. ska skörda i farmville strax, och köpa ett estate!! och snart kommer elli, då ska vi fika och byta julklappar, sen ska jag till mormor och hjälpa till och klä granen där, och sen ska jag skriva ännu fler julklappsrim. stressig dag, men det har ju varit i stort sett roliga saker :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0