I'll take a walk on the wild side

känner mig rätt sliten. de senaste nätterna har jag sovit 0 timmar, 12 timmar, 5 timmar, 5 timmar. det blir ett snitt på 5,5 timmar. men det är det värt för att vara på roliga äventyr :) idag var vi alltså i narvik, det var jättemysigt. åt pizzabuffé på peppes (high five!) och shoppade. jag köpte en fin t-shirt från blend, och en väska och en bh och lite småsaker från h&m. h&m i narvik är så fin, den gör mig aldrig besviken. jag såg bh:n i luleå också, men där fanns den inte i min storlek, men här gjorde den det.

jag har fått julkänsla nu också! denna vecka fick jag yogite och ett lilla my-pepparkaksmått i adventspresent av mamma. och idag kom underbaraclaras jultidning :)

hjälp, jag ska göra en grej jag är nervös över snart. jag tror att det kommer gå bra och ge mig mycket, men jag är ändå nervös. men det är väl sådant man utvecklas av, att göra saker som man är nervös för?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0