I was afraid before, now I'm not afraid anymore

förkyld igen. inledde dagen med nasoferm, mucoangin och bisolvon. kul! framgångsvåg är nu officiellt över. har sovit alldeles för länge samtliga dagar den här helgen (inklusive fredag). imorgon har vi prov om kristendomen och jag har glömt böckerna i skolan. kommer tvingas hardcore-studera mellan luciatåget och religionslektionen.

kom nyss hem från safari-fika med elli :) fikade te och lussebulle och så fick man ta glögg och pepparkakor, så det blev bingo i julfika typ. mys! nu ska jag städa, byta lakan, maila min önskelista till alla mina släktingar och sen ägna kvällen åt att skriva ett helt samhällsarbete.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0