hello music lovers!

det är ovanligt mycket bra musik som spelas på radion nu tycker jag. då syftar jag på p3, mix megapol spelar ju bara takida, vilket är ungefär musik när den är som mest lame, med enstaka avbrott för att spela det enda som möjligtvis kunde vara mer lame, dvs darins cover på viva la vida.

men det här är bra:









angående musik så funderar jag på att byta ringsignal. till den sista låten. men jag vet inte. jag byter inte ringsignal så ofta, så det är ett stort steg. först hade jag moneybrother - downtown train, i typ två år. i juni bytte jag till van halen - jump. nu i september bytte jag till pet shop boys - always on my mind. jag trivs väldigt bra med den, men jag tycker att den här låten också är bra. men jag tror att jag måste avvakta lite ;)

Kommentarer
Postat av: Kristin

Hade du inte Mika - Love Today ett tag också? :)

2009-12-09 @ 21:02:35
Postat av: Lotta

det stämmer, någon gång sommaren år 2007 tror jag. fast den kändes inte 100% rätt ;) men hur kan du komma ihåg det?! :D

2009-12-09 @ 22:59:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0