hej bloggis!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

har just ätit middag. kyckling. gott. god lunch idag också, åt caesarsallad på safari med kristin. det var mys :) sen när jag kom hem började jag städa mina skrivbordslådor. det gick bra ända tills det var dags att sätta tillbaka alla lådor och grejer igen, då stagnerade hela projektet. måste lösa det innan jag ska gå och sova dock, för allt ligger  utspritt i min säng. fast mattan finns ju alltid ;) sen gick jag och duschade och nu är jag här. snart ska vi åka till mormor och fika och spela sällskapsspel med mats och dom.

tror jag är lite sjuk nu. är ständigt trött och har dålig aptit (både idag och igår åt jag bara upp halva salladen. det har aldrig hänt förut) och hade ont i halsen när jag vaknade idag. det SUGER!!!!!!!!!!!!!!!!!!! 

iidag fick jag hem två paket förresten. i det ena låg reseguide till berlin och det andra var det expansiva teet. älskar att beställa saker, först är det rolgit när man beställer och sen är det ännu roligare när det väl kommer. igår kom h&m-katalogen också och jag har sett ut några grejer. men mest småsaker, som vita tygskor, svarta solglasögon och en svart klänning.

Kommentarer
Postat av: Lans

Beställa grejer är det bästa som finns!

2009-12-30 @ 18:24:29
URL: http://lans.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0