fröken svår vill somna bort och ta sig loss

kan inte sova. jag tror att jag fortfarande har för mycket adrenalin kvar i kroppen efter att ha tampats med manne.

jag har inte så mycket mer att berätta.. jo, min bil är trasig. bromsservon är sönder. vilket förklarar varför jag har varit nära att glida in i rondeller och krocka med långtradare lite för många gånger. men nu ska det åtgärdas i alla fall. intressant är dock att golfar före -89 gjordes utan styrservo också. så den saknar dels styrservo, och nu även bromsservo. så jag kör med stora bilen istället. det är trevligt för den är precis som en pansarvagn.

nu ska jag göra en macka. det bästa med natten - nattmacka. det bästa med att vara ledsen - tröstäta. det bästa med livet - mat.


Kommentarer
Postat av: elli

"det bästa med natten - nattmacka. det bästa med att vara ledsen - tröstäta. det bästa med livet - mat." jag kan inte säga annat än att jag är stolt över dig lotta, det är skönt att fler än jag förstår meningen med livet ;)

2009-12-18 @ 18:36:59
Postat av: Lans - nåra penslar, ett staffli och akvarell

hahaha. ååh. maaat <3

2009-12-21 @ 02:31:43
URL: http://lans.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0