bli kvar här med mig, bli kvar här med mig

stressig morgon. vaknade 18 minuter innan bussen skulle gå. men hann med den! jag prioriterade enligt denna ordning: äta frukost. borsta tänderna. klä på mig. borsta håret. sminka mig. springa!! dagens skola var samhälls och religion. vi fick tillbaka proven om kristendomen. 37/38p :) plugga 2 timmar innan provet är nu officiellt en vinnande strategi! och nu har jag jullov!

staden med elli efter skolan. fikade på safari (te och kanelbulle) och köpte tre julklappar! en till mamma, en till pappa och en till sanne. sen har jag ordnat två st på annat håll också, så nu har jag bara mormor kvar. men hon är jättesvår, hon önskar sig saker som.. bakplåtspapper. och det är inte till fullo min definition av en rolig julklapp.

har varit en dålig matdag idag. sjömansbiff till lunch och köttsoppa till middag. LAME!!   

sen har jag varit och ridit, det gick helt uselt. jag tror manne hatar människor. idag har han försökt sparka mig, bita mig och kasta av mig (upprepade gånger). och han är så läskig, för när man blir arg på honom så blir han bara ännu argare. därför var jag rejält nere när jag kom hem. men efter en dusch, jordgubbscheesecakeglass (det är ett fint ord!) och little britain så är jag glad igen :)

Kommentarer
Postat av: m

söta du. du som köpt julklapp till dina föräldrar. vad köpte du? tips?! :)

2009-12-18 @ 00:54:28
URL: http://matildape.blogg.se/
Postat av: Lotta

till mama köpte jag olivolja med chili från lenas presentbod. till papa salmingkalsonger - originellt ;)

2009-12-18 @ 02:33:59
URL: http://rebelsweetheart.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0