and now you'll see the light, you'll stand up for your rights

idag har jag varit i skolan, och julpysslat. eller jag har gjort en ny apelsin med nejlikor, och julpyntat i farmville (interaktivt julpyssel känns väldigt år 2009!), och bakat pepparkakor. två stycken. ett hjärta och en häst. dom andra blev brända. baka känns lite överskattat ;)

men skolan var bra idag, samhälls och religion. på religionen kom behnam och pratade. och så fick vi tillbaks proven, jag spikade!! :D wohow!

igår var en onsdag utan greys.. suck. hade ambitioner om att få saker gjorda på min lediga dag, som att städa och läsa anne frank, men det blev inte så mycket med det. så jag måste nog göra det idag istället. och ikväll ridlektion :)

bara två veckor kvar till julafton nu! jag fattar inte riktigt det. men får mer julkänsla för varje dag :) idag gick jag och köpte ½ kg yogite. för 132 kr. men man behöver det nu! dock har historien upprepat sig med min lön, den är slut efter två veckor igen.. i måndags impulsköpte jag en mascara för 295 kr. det är ganska sjukt. för 295 kr kan man fika sju gånger. jag hade behövt 295 kr nu. jag tror jag kommer behöva låna pengar för att ha råd med julklappar. save me jebus.

Kommentarer
Postat av: SkogsOla

Vilka/vilken sorter yogite köpte du?

2009-12-13 @ 13:21:18
Postat av: Lotta

bara vanligt, alltså sånt som bara består av kryddorna. som inte är grönt eller svart eller rött :)

2009-12-13 @ 15:35:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0