and my running feet could fly

fyllebloggande. det var ett tag sen va? jga är hos saNNE. det är jättebra:) jag har fått sjunga cyndi lauper aså jag är glad. och är gladfull. inte tröttfull som det varit de senaste gångerna. anton har tyvärr brottat ner mig åtsklliga gånger och trorj ag fick en liten hjärnskakning en gång. annars r  (sanne skriver: jg tycker om lottis pottis och jag ska snart starta en NY bloggis!!! HIHIH PUSCHIS) haha. for your information. men allt är ba nu. jag förväntade mig en klassi k öl och budweiser och chipskväll. men har redan hunnit shotta jägermeister (deustshcvalnd destuancöamf uber alles) (det SÖGÖSÖGÖGÖGÖG)   pcj smart ska vi dricka CHAMVPANGEN. sen gå till stan. tror inte jag ska gå på krogen. SÅÅÅÅÅÅÅ överksattat likzom. men ser famemot att träffa allt folk som är ute-ute. jag är glad :) gillar öl½ öl är så hi,lqa br- öl är bäst. hojoooooooooo.- aders äer nej men jqg säger ja. så ät fry. D ÄT FIn: jag blir lite paralyserad.
 

Kommentarer
Postat av: Art by Lisa Lans

Vilken fantastisk stavning!

2010-01-02 @ 15:17:54
URL: http://lans.blogg.se/
Postat av: Saadet

Najs blogg du har! Ska vi följa varandra på bloglovin? Det skulle vara kul tycker jag :) Kraaaaaam!

2010-01-12 @ 17:05:01
URL: http://saadet.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0